حسینی شدن.....

گفتم : دلم میخاد حسینی باشم  ، باید چیکار کنم؟   گفت: راه داره 

گفتم: چه راهی ؟؟؟... اشک ریختن ؟ سینه زدن ؟ زنجیر زدن ؟ زیارت عاشورا خوندن ؟

هیئت رفتن ؟ سیاه پوشیدن ؟ یا.... 

گفت : همه اینا هست ولی ....

گفتم: ولی چی ؟

گفت : اگه بدونی حسین واسه چی شهید شد اونوقت میفهمی چطوری حسینی بشی

گفتم : خب

.....  گفت : حق

   گفتم: فقط  همین 

گفت :  امام برای احیای حق از جان گذشت این یعنی حق، ارزش از جان گذشتن رو هم داره

و اما فرمول حسینی شدن :حق رو مراعات کن و ضایع نکن  ۱.حق خودت  ۲.حق خدا   ۳.حق خلق خدا رو

اوقت میبینی که حسینی شدی ومیبینی که از اینکه هرجا  حقی ضایع شده

خود بخود دلت آتیش میگیره عزادار وسیاه پوش میشه و اشک به چشات میاد و......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد